Direktlänk till inlägg 19 september 2008

Pappa

Av Tommy Lundstedt - 19 september 2008 21:33

Hej i dag är det redan en vecka sen pappa gick bort .

Tiden går fortare än man tror  och man tror inte det är sant hämst.

Man ska vara rädd om varandra för man vet inte hur länge man har kvar på

denna jord.

en bild på pappa som minnet men dig glömmer jag aldrig .

Alla saknar dig pappa . 

 
 
Ingen bild

Linus lundstedt

4 oktober 2008 00:47

hej tommy du är den bästa kusin man kan ha jag saknar micke och pappa jette mycket idag va det jobbit på begravningen när jag skulle slänga rosen så tänkte jag på pappa. du är som en extra storebror för mig och jag se upp till dig och jonas :D:):) och micke han är jette fin med slipsen hihihihi

 
Ingen bild

Helene Lundstedt

4 oktober 2008 01:09

Min sorg är så stor micke,du var en person som jag hade lärt känna,först som min kära,sen så träffade både du och jag våra själsfränder,men vi vart vänner ändå till dagen du gick bort,men vi är ändå vänner efter detta liv och jag vet att du nu har träffat min älskade patrik,jag hoppas att ni tar väl hand om varan nu.saknaden efter dig är stor, lika väl som den är det efter patrik.må ni två få leva lyckligt nu.vi träffas i den underbara världen om ett antal många år,många år ta hand om er. jag ska ta hand om din son. Helene

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tommy Lundstedt - 6 oktober 2008 01:00

Denna bild har min pappa villa ha tatuerad . Men så blev det ej  tyvär och därför lägger jag upp den här . ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards